Xardass - 2010-04-14 17:35:29

To jest pokoik Xardarena. Widać w nim łóżko klasztorne, mały stolik, krzesło i skrzynię. Na krześle siedzi Xardaren.

Tutaj przyjmuję zadania.

karfikx - 2010-04-14 17:38:30

-Mam dla ciebie małe zadanie. Musisz udać się do mistrza Isgarotha. Podobno potrzebuje on małej pomocy.

Xardass - 2010-04-14 17:40:39

- W porządku.
Podchodzę do skrzyni i biorę swoją pikę. Zakładam ją do specjalnej pochwy na plecach i wychodzę z klasztoru.

Wykonałem zadanie i dopomogłem Isgorathowi.

karfikx - 2010-04-14 18:50:09

2. Zadanie
-Chciałbym żebyś udał się do piratów.  Zapytaj się ich kapitana czy możesz coś dla nich zrobić. W końcu jakoś trzeba trzymać sojusz.

Xardass - 2010-04-16 12:36:26

Wróciłem i dopomogłem kapitanowi Daringowi. Przekazał mi również tę daninę dla klasztoru.

Stracono:
500 szt. zł.
Paczka ziół leczniczych. (15)

karfikx - 2010-04-16 13:02:44

- to dobrze.

Nagroda :
zadanie 3.

Udaj się do mistrza Kaerila. Wydaję mi się że go znasz. Ponoć potrzebuje jakiejś pomocy.

Xardass - 2010-04-16 13:12:40

(tak btw. to nie dostanę żadnego expa za wykonane questy?)


Dopomogłem Kaerilowi i zabiłem jego ucznia który nawrócił się na drogę Beliara.

karfikx - 2010-04-16 16:51:34

-Kaeril kazał ci go zabić? Hmm to niepodobne do niego. Lecz wykonałeś zadanie.

Nagroda :
30%doświadczenia(za dwa zadania)
-200sztuk złota
-posążek Innosa

Zadanie 4
Przy naszym klasztorze zalęgło się stado wilków(6). Weź ten zwój i idź je zabij.
Otrzymano:
Zwój Mała burza ognista.

Xardass - 2010-04-16 17:26:50

- Wilki nie żyją. Teraz znów będzie spokój w klasztorze.

karfikx - 2010-04-16 17:38:03

-To bardzo dobra wiadomość.

Nagroda:
-100sztuk złota
-15%exp

Zadanie 5.

-No dobrze. Pozbyłeś się wilków. Teraz czas żebyś sprawdził jak mają się najemnicy. Więc idź na farmę i zapytaj się kogoś jak się mają. W końcu trzeba wiedzieć co tacy szubrawcy(bez urazy :)robią.  Możesz nawet spróbować wykonać misję dla jednego z nich. Ale potajemnie.

Xardass - 2010-04-25 09:21:57

- Wróciłem, jednakże zbyt wiele się nie dowiedziałem. Dowódca najemników wyraźnie coś ukrywa. Odprawił mnie słowami "nie jest dobrze, nie jest źle, teraz odejdź". Wygląda na to, że więcej wiedzieć nie będziemy.

karfikx - 2010-04-25 09:28:06

-Hmm...to trudno.

Nagroda:
-150 sztuk złota
-15% doświadczenia

Zadanie 6.

-Teraz pokażesz czy znasz sie na ziołach. Idź w okolice klasztoru i przynieś 3rośliny lecznicze,3ogniste korzenie,1 polną jagodę oraz 1 niebieski bez. Składniki zanieś prosto do mistrza Talamona

Xardass - 2010-04-25 11:33:56

- Talamon ma już swoje zioła.

karfikx - 2010-04-25 11:37:58

-Znakomicie.

Nagroda:
-200sztuk złota
-10% doświadczenia

Zadanie 7.

-Mam dla ciebie wspaniałe wieści. Otóż twoim następnym zadaniem będzie przejście próby ognia. Innos wskazał ciebie. Idź zgłoś się do kościoła a otrzymasz zadanie od każdego z 3 arcymistrzów kręgu ognia.

www.expansion.pun.pl www.przyszowa.pun.pl www.crashdayforum.pun.pl www.remontpowerofninja.pun.pl www.opornicy.pun.pl